30- Ο μοναχικός Γιώργης...και τα ασήμια του! (Ανεμόμυλος)

              ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
Σελήνη: 29% στο γέμισμα- Προγνωστικά: Καλή ημέρα


     Ο Γιωργάκης έλειπε ακόμη στην Ισπανία...Εγώ έπρεπε να δουλέψω, καθώς η αλλαγή μου στη δουλειά δήλωσε ασθένεια. Ο δε Γιώργης πήγε μόνος του,επέλεξε τη Γαρίτσα που είναι και κοντά τα παρακάτω γράφτηκαν απ'το δικό του χέρι....



   Πήγα τελικά μόνος μου,μου έφτιαξα και το μηχανισμό του trabucco,λέω όλα καλάααα..1 φαραώ-1 κορέα..περνώντας για να πάω για ανεμόμυλο λέω ας σταματήσω από σένα μπας και χρειαστώ κάνα ανταλλακτικό από αυτά που χεις,να μου βάλεις και στην μπομπίνα του kuro την νέα πετονιά...πάρκιν δεν βρήκα οπότε την έκανα για ανεμόμυλο..είχε ψαράδες στον φάρο και αγαπητικούς στον ανεμόμυλο...+ μια που κολυμπούσε εκεί..νταξει..ας φτιάξω τα καλάμια μου και τις αρματωσιές μου..είπεν ο Κύριος.
   Βγάζω τον παλιό μηχανισμό απ το trabucco και βάζω πάλι τον δικό του...μέχρι να..φεύγουν οι αγαπητικοί και μετακομίζω εκεί..κλάπα κλούπα φτιάχνω το πρώτο καλάμι...του βάζω κι αρματωσιά..πάμε στο 2ο(ακόμα κάνει μπάνιο η άλλη οπότε δεν μπορώ να ρίξω)..να φτιάξω το kuro τότε...τσουπ κόβεται η παπαριά η κάτι σαν λαστιχένια που περνάς από κάτω την πετονιά όταν πρωτοβάζεις στην μπομπίνα...δεν πειράζει θα κάνω κόμπο μικρό. Μα πως το κανε ο άλλος όμως...α ναι! Και 2 ανάποδες και γυριστές...
   Τσουπ και ξεκινώ να αδειάζω απ το ένα να γιομίζω στ'άλλο..και κάπου εκεί για κάποιο λόγο ερχόταν μπερδεμένο στην μπομπίνα...γαμώ την Pαναγία λέω!όχι ρε πούστη...κωλομπέρδεμα κιόλας! για κόψιμο! ααα λέω!! Είχε τελειώσει και η άλλη το μπάνιο της...και πότε σκατά θα ψαρέψω...τέλος το kuro για την ώρα...ξαναπαίρνω τον παλιό μηχανισμό..άντε και το φτιάχνω και αυτό..διπλάρι σε αυτό..μονάχι στον ιταλό..ανοίγω και την απόχη να την έχω έτοιμη,δεν σηκώνουμε με το καλάμι είπε ο άλλος..είχε βάλει και λίιιιγο αέρα που ερχόταν κατευθείαν στα μούτρα μου..έλα και τι έγινε..πρώτη φορά;
   Φεύγει αριστερά κι 1 δεξιά..2 και πολλά που είναι λέω..ε ρε μλκ ξέχασα να πάρω χημικά. Εχει μείνει 1 στην τσάντα..α! Έχω και τα ηλεκτρονικά..αρχίδια..κανένα δεν δουλεύει. Μετά από λίγο..κλικ κλικ το κουδουνάκι..λίγο..λέω άστο, Κάποιος ήρθε να παίξει,άνοιξε η παιδική χαρά..άντε και μια και δυο ανεβαίνει και λίγο...άντε να σε δω λοιπόν..το μελανουράααααααακι βρε..έκανε και φασαρία ε; Όχι μέσα στο νερό,όταν βγήκε έξω!Μόνος εγώ,μόνο και το μελανουράκι,έλα να κάνουμε παρέα βρε..έχω και καφέ κρύο,νερό και πασατέμπο να κεράσω!Είχα πάρει και τον κουβά...του έφτιαξα πισίνα να γουστάρει..φαραώ χτύπησε..εντωμεταξύ στο διπλάρι έχω βάλει και κορέα..περνά το 30'..άντε ν'αλλάξω..ντέματα..κακά φτιαξίματα..κομμένα παράμαλα..άντε να φτιάξω νέα..είχε αρχίσει να φυσά πιο πολύ..και ήταν και κρύος αέρας ανάθεμά τον..και φυσικά είχε γυρίσει τέλεια μεσ'τα μούτρα μου.
   Το κύμα έσκαγε δεξιά μου..κάνω-ράνω έτοιμα πάλι..τίποτα..ούτε φωνή μα ούτε και ακρόαση..ξαναβγάζω..πάλι ντέματα..πάλι δένω πάλι ρίχνω...και άλλη μια φορά τα ίδια ακόμα...ρε γμτ..είμαι και μόνος μου και αρχίζει και πιο πολύ κρύο..έχει φτάσει κάπου 8..θα μπορούσα να φαίνομαι και λίγο απελπισμένος εκεί πέρα,χαχαχα..στο άλλο καλάμι που δεν είχα φωτάκι έπρεπε να ελέγχω κάθε ΄3 και λίγο..ναι μεν υπάρχει το ηχητικό..αλλά εσυνήθισα  και στο οπτικό..είχε και αέρα και δεν πολυάκουγα..κάτι σαλέβει..όμως..πάω κοντά το κοιτάω,τσουπ έχει ανέβει ο κουδούνης! Αααα ωραία λέω,για να ειδώ! ποιός χτύπησε την πόρτα μου..πρώτη χερουλιά ντέμα,γαμώ το Χριστό μου και είναι κάτι πάνω..μέχρι να το σκεφτώ χτυπάει το άλλο κουδούνι..αλλά αυτό χτυπάει καλά!ανέβηκε απότομα και βρόντηξε το κουδούνι..ω ρε μλκ!!! Και τα 2 μαζί!! Αφού είναι ντεμένο λέω τ αφήνω αυτό..δεν ακουγόταν και κάτι πολύ καλό..τρέχω στ'άλλο..ντουπ ντουπ κεφάλια,ε ναι ρε πούστη μου κάτι είναι στην άλλη άκρη...φέρνω φέρνω,ντουπ ντουπ αυτό,μικροντεσίματα αλλά ερχόταν..ωραία λέω έρχεται...και πως το ανεβάζω ρε μαλάκα..το βλέπω..ασημίζει!!! Ω ρε γμτ! Καλό αυτό! Αφήνω το καλάμι στην θέση του..παίρνω απόχη και βγαίνω στα βραχάκια μπροστά..το βλέπω και μετα δεν το βλέπω..πιάνω την πετονιά με το χέρι,τραβάω λίγο ξανανεβαίνει ο λέβέντης..αλλά είναι ακόμα λίγο πιο μακρυά μου..άντε και πάω στο τελευταίο βραχάκι,να σου και το κύμα μ'έκανε λούτσα στο ένα πόδι..αλλά δεν γαμιέται λέω..1-2 σ'έπιασα λέωωω...Σαργος,σαργός ωραίος παχύς!!40 νούμερο παπούτσι!!βγαίνω τ'ακουμπάω κάτω..πάω στ'άλλο καπάκι..στο ντέσιμο..αλλά είναι γνωστό ντέμα..από φύκια..άλλες 2-3 φορές είχα πέσει πριν πάνω του...πας πιο δεξιά και όλα καλά..κάτι έχει και αυτό..πάμε πάλι απόχη λέω..αλλά εκεί είναι ο ψηλός βράχος..άντε ν'ανέβω και πως θα πάω πιο μπροστά?..φέρνω φέρνω...κοιτάω...μαύρο βλέπω..χμμμ..σηκιός και όχι κανένας μεγάλος..δεν βγαίνω λέω θα σε ανεβάσω με μια τραβηξιά με το καλάμι..και μια χαρά ήρθε και ο σηκιός! Ω ρε μλκ λέω...κοίτα να δεις!! Ένα 15' δράσης!Όλα μαζί,χαμός!!! Η ενέργεια πάλε στα ύψη!! Και τα 2 παράμαλα έμειναν μέσα..τα είχαν ρουφήξει μέσα μέσα...ω ρε γμτ!! Το peak!!! Άντε γρήγορα ξαναδένω και για τα 2 και πάλι μέσα..για τα παράμαλα είχα 2 επιλογές..platil .025 και μια παλιάααααα που σέρνω μαζί μου απο την αρχαιότητα technofish(απ ότι θυμάμαι) .026...platil ε;; Δεν μου πάει η καρδιά..ας βάλω την παλιά..πολύ γερή! Καμία σχέση με την άλλη την παπαριά που ξεφλουδίζει λες και κάηκε το καλοκαίρι στον ήλιο...μωρέ λέω...καλόοοοο...και τεσπα..δεν έγινε κάτι άλλο..άλλαξα μερικές φορές ακόμα..Έφτιαξα τελικά και το kuro,γέμισα την μπομπίνα(035..δεν πρέπει να χώρεσε και πάρα πολύ μου φαίνεται)...δεν μου ξαναμίλησε ο Ποσειδών..τ'αφησα μέχρι 9.30 να ψαρεύουν..άντε λέω..δεν πάει άλλο..είχε σταματήσει ο αέρας και το κρύο κάνα 30' πριν..αλλά είχε ξανάρθει με δόντια πάλι..Έτσι είπα Γεια χαρά και στο επανιδείν!!!!Το μέρος είναι ζωντανό..ΖΩ ΝΤΑ ΝΟ!!!


Σχόλια